Voda - nejlevnější elixír krásy

voda tvoří cca 60 - 70% hmotnosti dospělého člověka. Pitná voda se definuje jako kapalina bez chuti, barvy a zápachu. Dýchám ztratí člověk cca 0, 3l vody za den. Vodu potřebuje k trávení a vylučování odpadních látek, podporuje zvlhčování očí, kloubů, reguluje tělesnou teplotu ( chladič ) a umožňuje činnost svalů.
Přirozeně se ve vazivu pod kůží ukládá voda. Jestliže nepřijímáme dostatek vody ( 2 - 3 litry za den, v podobě nápojů 1,5 - 2 litry ) stahuje se z kůže dovniř těla. Důsledkem vodaje vysušená kůže, tvorba vrásek a další...
Asi třetinu vody získáváme potravou. Je zajímavé kolik vody některé potraviny obsahují. Zanačnou část vody dodávají ovoce a zelenina, ale i maso, chléb, ryby a mléčné výrobky. Voda je nejpřirozenějším zdrojem minerálů a stopových prvků pro rovnováhu organismu, jejiž narušení může způsobit zdravotní problémy. Voda vyplavuje infekce z močových cest a ledvin a příznivě působí na pokožku. Lidé trpící deficitem vody trpívají na bolesti hlavy a mají problémy se soustředěním.
 
  • šungitová voda
  • kohoutková
  • pramenitá
  • ionizovaná voda
  • voda čištěná zeolitem

Čištění vody:

  • hlad je převlečená žízeň

Potraviny s největším obsahem vody

  • salátová okurka
  • hlávkový salát
  • meloun
  • rajčata
  • papriky
  • jahody
  • mléko
  • jogurt
  • mandarinky
  • mrkev
  • meruňky, broskve
  • jablka
  • brambory
  • vinná réva

Voda rozpouští úplně všechno, můžeme přidat citrón. Kupovaná mineralizovaná voda zanáší cévy. Nejlepší je pramenitá voda.